Pismo pastora na početku 2023. godine

Draga crkvo, moja braćo i sestre, neka vas Hristova milost obasja u ovoj nastupajućoj 2023 godini. Mir nam dolazi do Princa mira, radost nas obuzima jer je radost naša sila, ljubav raste jer Njegovo ime je Ljubav. On je sve naše, i u Njemu nema nestašice, nego samo punine. Njegove police su uvek pune da susretne Njegovu decu, a Njegova mudrost je neizmeriva i On zna kako najbolje da to učini. Amin! 

Prethodnih nekoliko dana tražio sam inspiraciju za ovo pismo. Misli nisu dolazile. Na kraju, jutros, ovog novogodišnjeg jutra, odlučio sam da sednem i napišem pismo ne znajući šta ću vam napisati. I sada dok kucam ovu rečenicu ne znam šta će biti poruka ovog pisma. 



Osećanje koje nalazim u mom srcu je zahvalnost. Zahvalan sam Bogu za vas kao moju sestre i braću, zahvalan sam Bogu za vas kao Crkvu, moju duhovnu porodicu. Nikad nisam planirao, niti posebno želeo da budem pastor, ali sa vama nikad nisam zažalio što to jesam. Kroz vas postajem bolji čovek, nadahnjujete me, menjate. Hvala vam od srca. 

Drugo osećanje koje nalazim u mom srcu je ljubav. Volim vas jako puno. Volim da radim zajedno sa vama. Volim kada se prihvatimo izazova, kada kreativno razmišljamo, kada se borimo zajedno. Često vidim ogromnu silu kada zajedno uhvatimo viziju i ostvarujemo je. Moje duboko uverenje je da na ovom svetu, što se tiče ljudskog roda, nema ništa silnije od crkve u rešavanju slomljenosti sveta oko nas.

Kao prava porodica, bude i nesporazuma, nekada i svađa, ali to je deo porodice. Porodica nije porodica ako nema nesuglasica. Ne možemo se menjati kada sve ide potaman... mora da bude krivina na putu ako želiš da naučiš da voziš. Znam da nekada na krivinama izgled kao da ćeš ispasti, i neudobno je, i kao da sve klizi, ali uvek se desi da krivine budu savladane, i dođemo na vrh brda. 

Hvala vam i što me podržavate i kada vam (pa čak i meni) nije jasno šta tačno hoću da ostvarim, zašto neke odluke donosimo...

Molim se i razmišljam ovih dana o tome šta Bog želi od nas kao od crkve. Jasna je poruka koja dolazi sa svih strana - evanđelje. Evanđelje je u sili. Evanđelje je sila. Evanđelje je centar. Evanđelje je potreba ljudi oko nas, ali evanđelje koje se vidi u sili. Kako da evanđelje sile bude jasnije među nama? Kako da bude jasnije u mom životu?

Molite se sa mnom. Vreme izolacije je završeno, neka Crkva Hristova izađe iz Njene izolacije, i razmahne svoja krila. Sretna vam razmahnuta 2023.

Voli vas vaš pastor Bera 
















Нема коментара:

Постави коментар