Zašto smo nesretni u braku? I kako to prevazići?

Svake godine, u mnogim krajevima sveta se obeležava nedelja braka. Termin je povezan sa Danom zaljubljenih, 14. februar, tako da se nedelja braka obeležava od 7-14.2. Srbija drugu godinu učestvuje u ovom poduhvatu, a tako i Prostestantska Hrisćanska zajednica, gde sam ja pastir.
#nedeljabraka

Verujemo u posebnost braka, ustanove uspostavljene od samog Boga. Brak je u samom centru poruke Svetog pisma, zato su hriscani toliko i zainteresovani za temu braka. Nemoguće je ići ka Hristu a ne razumeti tajnu braka, i graditi svoj brak.

Od mladosti u nama otrkivamo poriv koji nas vuče da pronađemo voljenu osobu. Čeznemo za tom osobom, i nešto u nama svedoči da ćemo tek u zajednici sa njom mi doživeti puninu onoga što čini ljudsko biće. Sa druge strane, velika istina je da mnogi pri tome dožive velika razočarenja. Brak umesto punine života, postane tamnica.

U videu koji sam zakačio, bavim se temom braka, i šta je to što krade radost u našim brakovima? Zašto čeznemo i zašto se razočaramo? Tekst koji razmatram je iz Svetog pisma, knjiga Postanja, drugo poglavlje:

23. A Adam reče: Sada eto kost od mojih kosti, i telo od mog tela. Neka joj bude ime čovečica, jer je uzeta od čoveka. 24. Zato će ostaviti čovek oca svoga i mater svoju, i prilepiće se k ženi svojoj, i biće dvoje jedno telo. 



Koje tajne nam otkriva ovaj tekst o radosti i nesreći, o pobedi i porazu, pogledajte u videu koji je priložen (Snimak moje propovedi u kojem izlažem razmišljanja na tu temu):


Ako vam se dopada ono što radimo, pratite nas na društvenim mrežama, ovom blogu (preko 300 tekstova) ili youtube...


Нема коментара:

Постави коментар